יום חמישי, 11 באפריל 2013

מפסלות איכות של "נארקס" צ'כיה

מפסלות איכות??, סטנלי?? IRWIN??,
לא ולא, מפסלות איכות קשה למצוא בארץ ובמחירים טובים?  בלתי אפשרי.
לא נכון, אפשרי ביותר, ישנו יבוא של מפסלות של חב' נארקס מצ'כיה לארץ, חברה רצינית שהחליטה להשקיע בחוכמה משאבים בפיתוח טכנולוגיה חדשנית של ,תרכובת הפלדה של הכלים שלה בכדי להוזיל את עלויות היצור ובכך להוזיל את המחיר לצרכן, וזה פשוט מאוד, המשוואה במקרה זה אומרת: פחות זמן ייצור = פחות כסף לצרכן.
תנו לי להסביר במה זה מתבטא: יצור מתכת של כלי עבודה דורשת חיסום ראשוני לדריכה חזקה של הפלדה, אך כיוון שדריכה זאת קשה מדי ליעוד הכלי, כלומר יהיה קשה מדי לעבד את המתכת המוקשת הזאת, אזי מחסמים בשנית לטמפ' נמוכה יותר ובכך מעדנים מעט את הפלדה לדרגה שהיא מספיק חזקה וקשה ליעוד הכלי (להב של מפסלת לדוגמה), אך לא רכה מדי, בעבר פעולה זאת היתה קריטית שכן לא היה ניתן לצפות את קושי הפלדה אלה רק לאחר העיבוד הסופי וההשחזה, כיום ישנן שיטות למדידת קושי הפלדה לפי סולם רוקוול הבין לאומי והוא הסטנדרט לעניין כלי העבודה, לדוגמה למתכת עבור כלים לעיבוד עץ ניתן להסתפק ב 55 ועד 63 רוקוול לכלי קצה.
חברת נארקס הצליחה לפתח תרכובת פלדה:
 (Chrome Manganese (CrMn) 
שביחד עם טבילת חיסום ראשונה בתמיסה מיוחדת,  במקום מים או שמן, מאפשרת דילוג על שלב עידון המתכת, ובכך חוסכת גם את עבודת הניקוי הכפולה ובעצם מקטינה את זמן היצור בחצי. לא רע בכלל. תוסיפו על זה עיבוד שבבי מתוכנת סי.אן.סי איכותי ביותר לפי מחשבה של גב קעור  אמיתי ולא מקרי ו/או אקראי, ויש לכם מפסלת איכותית בעלת עיצוב יפה וחכם (ראו את ראש המפסלת בידית הבולט מעבר לטבעת החיזוק העליונה)

הסדרה הישנה:

הסדרה החדשה:

אפשר לראות היטב את שלבי היצור בסרטון הבא:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה