יום שלישי, 28 במאי 2013

אחרון בוני החצוצרות

אתמול נכנסתי לבלוג של מייסד ברידג סיטי  ג'ון אקונומאקי, גאון שיצר לפני כמה עשרות שנים חברה לעיצוב וייצור כלי עבודה איכותיים, שנחשבים לפרארי של הכלים הידניים. אני ממליץ לכם להכנס לאתר ולהתרשם במו עינכם מהתוצרת המרהיבה והמדהימה, שלא לדבר על איכותית וגם יקרה ובצדק.
אבל נושא הפוסט שלי הוא אחר, בבלוג של ג'ון מצאתי קישור לסרטון מדהים משנות השישים לערך ובו מתועדת שגרת יומו של בונה חצוצרות איטלקי שעזב את מולדתו בשנות העשרים של המאה הקודמת, והחל לבנות חצוצרות עד יומו האחרון, אני מעריך שהוא כבר לא בחיים, אך אייני סגור על זה, ובכל זאת החלטתי לכתוב פוסט לכבודו. הסרט מתעד את עבודתו של דומיניק קליקיו , זה שמו, החל מחיתוך הפליז ועד הפוליש הסופי, העבודה הידנית על המתכות, על המחרטה, ההלחמות הליטושים, מלאכת מחשבת. זה מתקשר כמובן לתחביב שלי בבניית גיטרות והמחקר שלי אודות בוני הגיטרות למיניהם.
נכון שלא מדובר

http://www.bridgecitytools.com/blog/wp-content/uploads/2013/05/Triad.wmv



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה