יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

השחזה

אתמול נתן מהסדנא במוסללה שאל אותי אם אהיה מוכן להעביר שיעור בנושא השחזת כלי עבודה בסדנא, זאת פעם ראשונה שמבקשים ממני ללמד משהוא, וזה מאוד החמיא לי, החלטתי לקבל את ההצעה, ואני כבר מתכונן לקראת הארוע, אני משתמש בשיטה של השחזה עלגבי ניירות השחזה המודבקים למשטח זכוכית חלק ושטוח, וזאת השיטה שאני כבר מיומן בהף למרות שיש ברשותי אבן מים יפנית, הרי כולנו יודעים עד כמה זה יותק מלכלך  ומצריך השטחה מתמדת של האבנים, במרוצת השנים בחנתי הרבה שיטות וכרגע אני די מרוצה מהשיטה שלי, אך מדי פעם אני מוצא אתרים ובהם שיטות חדשות ומחודשות, המורה הבריטי פאול סלרס פרסם די.וי.די שלם בנושא השחזת כלים שאותו עדיין לא ראיתי, אבל ישנו סרטון אחד שלו שדי הרשים אותי, המיומנות שלו היא מרשימה, המהירות של תנועות הידיים שלו עם המפסלת דבוקה לאבן היהלום השאירה אותי פעור פה
הנה הסרטון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה